1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Ahoj, jak se máš?"

"Ahoj, jak se máš?"

Překlad:Hi, how are you doing?

January 14, 2015

23 komentářů


Ogi2222

"Hi, how are you?"?


Ivcaberca

Neodpovídám, ptám se na totéž: Ahoj, jak se máš? lze přeložit: Hi, how are you?


Lymon65

Proč mi neuznalo How Do You Do?


Winri1

How do you do sice znamená Jak se máš, ale používá se u osob, které se blíže znají a většinou se udává i oslovení: How do you do, Katharina? (Z věty vyplívá, že osoba, jenž se ptá, zná tázanou osobu natolik dobře, že zná i její jméno)


Nemesis_NaR

Pokud se dobře pamatuju, tak rodilý mluvčí tu u jiné diskuze psal, že "How do you do" se vždy používalo jenom když někoho poznáš úplně poprvé jako zdvořilostní fráze, takže si nemyslím, že máš s tím pozdravem kamaráda pravdu. A ještě dodal, že když by to slyšel dneska, tak by to pravděpodobně bylo od někoho, komu je tak 70.

Btw prodávám pouze tak jak jsem nakoupil...


mizale

Proč mi bylo označeno jako špatně Hello,how are you?......nechápu??


Nemesis_NaR

Pravděpodobně kvůli chybějící mezeře. Zdá se, že DuoLingo má poslední dobou problém rozpoznat překlep ve formě vynechání mezery (s čímž my nic nenaděláme).


Sona156054

Chyběl mi jen otaznik


Ogi2222

Duolingo ale tieto znamienka ignoruje al sa nemili. Takze problem musel byt inde.


Eva795447

Já jsem neudělala otazník a mam to špatně


Petr427513

Neuznalo: Bye, how are you. Prý je správně pouze Hello... proč?


Marka123123

Protože "bye" se používá jen při loučení.


viamo666

Ahoj síce sa nepoznáme ale chcem ti vysvetliť že slovo "bye" sa používa keď odchádzaš... Keď niekam prídeš používa sa hello (v pripade ze ide o neznamu osobu) ale keď niekoho poznáš lepšie tak sa používa slovo "hi"...


shimmir

Mám připomínku. Dosud se používalo hallo, teď mi to hlásí chybu a že má být hello! Mám v mobilu stažen Valentův slovník, ten u obou možností uvádí stejný český význam, tedy několik synonym téhož. I když vím, že některá slova se v US angličtině liší třeba pravopisem, není mi jasné, proč mi to slovo, které tu už delší čas používám, najednou nebere.


JiriDevera

Proč vyslovnost slova "how" u vas zbi jako "hell" ?


soukuPANDA

Proc je tam to "doing", ma to jiny vyznam nez samotne "how are you"? Dekuji.


ZdekaSchoo

how are you a how are you doing je zaměnitelné


PatrikRCZ_2010

Proč mi to neuznalo Hi how are you.


ZdekaSchoo

nevím, hi how are you je uznávané


Tonucha12

Já jsem napsal:Hi how are you? A je to správně. Dobrý ne?


nauticplay

Já jsem napsal: hello how are you? A neuznalo mi to


ZdekaSchoo

screenshot?

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.