1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Ahoj, jak se máš?"

"Ahoj, jak se máš?"

Překlad:Hello, how are you?

January 14, 2015

10 komentářů


Lymon65

Proč mi neuznalo How Do You Do?


Winri1

How do you do sice znamená Jak se máš, ale používá se u osob, které se blíže znají a většinou se udává i oslovení: How do you do, Katharina? (Z věty vyplívá, že osoba, jenž se ptá, zná tázanou osobu natolik dobře, že zná i její jméno)


Nemesis_NaR

Pokud se dobře pamatuju, tak rodilý mluvčí tu u jiné diskuze psal, že "How do you do" se vždy používalo jenom když někoho poznáš úplně poprvé jako zdvořilostní fráze, takže si nemyslím, že máš s tím pozdravem kamaráda pravdu. A ještě dodal, že když by to slyšel dneska, tak by to pravděpodobně bylo od někoho, komu je tak 70.

Btw prodávám pouze tak jak jsem nakoupil...


Hackerman5

Lol neuznalo mi to (Hello,are you fine?) Nechápu


Alice146917

HELLO, ARE YOU FINE?-AHOJ, MÁŠ SE DOBŘE? HELLO, HOW ARE YOU?-AHOJ,JAK SE MÁŠ? :-)


mizale

Proč mi bylo označeno jako špatně Hello,how are you?......nechápu??


Nemesis_NaR

Pravděpodobně kvůli chybějící mezeře. Zdá se, že DuoLingo má poslední dobou problém rozpoznat překlep ve formě vynechání mezery (s čímž my nic nenaděláme).


Eva795447

Já jsem neudělala otazník a mam to špatně


Petr427513

Neuznalo: Bye, how are you. Prý je správně pouze Hello... proč?


Marka123123

Protože "bye" se používá jen při loučení.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.