Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Bazı hayvanlar denizin derinliklerinde yaşar."

Çeviri:Some animals live in the depths of the sea.

0
3 yıl önce

4 Yorum


TCAylaKant

Niye the lari koyuyoruz. Hangi denizin ne kadar derinligi belli degil.genel kullanimi boyle mi

5
Cevap ver3 yıl önce

candost2
candost2

Bende Ayla ile aynı soruyu sormak istiyorum. Bir cevap verirseniz memnun olurum.

1
Cevap ver2 yıl önce

kedicim
kedicim

Bende anlamadim?

0
Cevap ver2 yıl önce

Hisar34
Hisar34

Denizin derrinlikleri sayılabilen bir varlık olmadığı için çoğul olmasıni nasıl anlamak lazım acaba?

0
Cevap ver2 yıl önce