"Bazı hayvanlar denizin derinliklerinde yaşar."

Çeviri:Some animals live in the depths of the sea.

3 yıl önce

4 Yorum


TCAylaKant

Niye the lari koyuyoruz. Hangi denizin ne kadar derinligi belli degil.genel kullanimi boyle mi

3 yıl önce

candost2
candost2

Bende Ayla ile aynı soruyu sormak istiyorum. Bir cevap verirseniz memnun olurum.

3 yıl önce

kedicim
kedicim

Bende anlamadim?

2 yıl önce

Hisar34
Hisar34

Denizin derrinlikleri sayılabilen bir varlık olmadığı için çoğul olmasıni nasıl anlamak lazım acaba?

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.