"Cine călătorește cu mama?"

Traducere:Who travels with the mother?

January 14, 2015

17 comentarii
Această discuție este blocată.


brrhm12

Who travels with mom e la fel de corect


brrhm12

Who travels with the mother... De parca ar fi o geanta..


mariana590326

who is traveling with mother -este o variantă corectă?


LightFuryforever

Mulțumesc... dar mie tot greșit mi a dat.am sa raportez exercitiul asta


Olguta71

Lorel 110130,nici eu nu înțeleg.


Glenn_ski

"Who" este singular.


AliCamC

Articolul the de multe ori nu e nevoie să il folosim


D3XT3RY0NuT

N-ar putea fi și "my mother"? În română folosim formă articulată pentru "mamă" și "tată" când ne referim la mama noastră sau la tatăl nostru.


gabbimm1

de ce se foloseste verbul la a III singular?


AliCamC

Si eu am scris Who travels with mum


Bebe970945

Propoziția lor anterioara, identica, a primit traducerea lor fără articolul The... Ciudata inconsecventa


Olguta71

Nu înțeleg de ce "travels" și nu"travel" . Mă poate ajuta cineva cu un răspuns? Mulțumesc anticipat.

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.