1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The district is in the zone."

"The district is in the zone."

Překlad:Obvod je v té oblasti.

January 14, 2015

18 komentářů


ooommmm

Můžu se zeptat co ta věta vlastně znamená? ani česky to nechápu

January 14, 2015

kacenka9

To je takovy nas oblibeny sport, vymyslet, co ty vety vlastne znamenaji, protoze my je nevymyslime, my se snazime je srozumitelne prelozit. Takze:

Mesto je zasazeno Ebolou. Byla vytycena zona ohrozeni. TEN OBVOD JE V TE ZONE.

January 14, 2015

ooommmm

O moc srozumitelnější mi to nepřijde, ale nevadí. Díky za snahu.

January 15, 2015

nueby

Nebo je oblast, kde se koncentrují obyvatelé problematičtí pro určitou politickou stranu. Vede se debata o volebním obvodu číslo to a to a jeho složení. Mám tam jet promluvit? Ne. Obvod je v té oblasti.

January 15, 2015

iatassi

Mě to nepochopitelné nepřipadá, Obvod je třeba správní celek, Zóna je třeba nějaká oblast, pokud bude dostatečně veliká tak v ní může ležet celý ten obvod, nebo i více takových obvodů.

Tak že třeba obvod Praha 2, leží v čechách nebo třeba ve střední evropě :-)

January 30, 2015

MirkaEberlov

Ono je to obojí taky oblast. Pak je oblast v oblasti-to je něco!

August 9, 2017

Jan821905

... tak jako je Vatikan stat ve state ...

October 18, 2018

ooommmm

tak jo, diky. Ted uz to celkem chapu. Ale je mi porad trochu divne, protoze nejsem zvykly pouzivat slovo obvod v tomto spojeni.

January 30, 2015

Filomena.Prvni

Daleko srozumitelnější překlad je "Ta čtvrť je v té oblasti."

May 16, 2018

Jan821905

... nebo pulka...

October 18, 2018

MartinSzot1

Obvod???

June 19, 2018

Kaiqq

Copak v této fázi výuky angličtiny potřebuji anglicky rozlišovat mezi obvodem, oblastí, zónou, prostorem, regionem...? Myslím že bych potřeboval znát důležitější slovíčka...

October 21, 2018

vladimirbz

V tomto výukovém SW je bohužel hodně takových "užitečných" vět a protože moderátoři tvrdí, že to nemohou změnit, smiřte se s tím a postupujte dál.

March 16, 2019

JaroslavVo8

Ta oblast je v této zoně. Co je na tom špatně?

November 23, 2018

PetrTesa5

Oblast je v té oblasti :)

March 10, 2019

radim.ventus

ten obvod je v této zóně - prosím přidat do správných řešení

June 15, 2019

CHV_66

Jak tedy přeložit "Lake District" měl jsem zafixováno, že district = oblast. Nikdo by asi nepřeložil čtvrť jezer. Možná problém americké a britské angličtiny

July 31, 2019
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.