1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Ea continuă să meargă."

"Ea continuă să meargă."

Traducere:She continues walking.

January 14, 2015

10 comentarii


Deathcall666

"The keep on walking" could b correct?


Kvaler2

she continues to go ?


BenYoung84

Este posibil.


Nadia315508

Gerunziul in lb.engleza se foloseste dupa verbe care descriu etapele unei actiuni : "to continue", "to begin", "to stop","to keep","to start"

<pre> she continues walking </pre>

http://www.gramatica-limbii-engleze-online.ro/Gramatica-limbii-engleze/Verbul-engleza/gerunziul-infinitivul-engleza.php


CorneaCons

Nu etapele ci acțiunea care se desfășoară și gerunziul arată împrejurarea în care se desfășoară acțiunea! Ce în engleză este pe dos?


MinoCo1

She keeps on walking?


CorneaCons

Ea continuă, mergând.


BenYoung84

=> She continues, walking.

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.