A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"If your aunt allows."

Fordítás:Ha a nagynénéd megengedi.

3 éve

10 hozzászólás


xcbiker

Gondolom az is jo lehet hogy If your aunt allows it.

3 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

igen.

3 éve

Bonzor

"Ha a nénikéd elenged" - ezt miért nem fogadta el?

3 éve

rosapantopon

Ez engem is érdekelne. Másik esetben, úgy tűnt, ebben az értelemben is működött az "allow" ige. Én igekötő nélkül használtam (engedi), de nem fogadata el.

3 éve

GbornSzab

Magyarul a nagynénék és a nénikéd ugyan azt jelenti

3 éve

kekescsi

"ha a nagynénikéd megengedi" - ezt vajon miért nem fogadta el?

3 éve

rosapantopon

"nagynénike"? Vagy nagynéni, vagy nénike. Lehet érteni, de igazából nincs olyan.

3 éve

BertaHevesi

A fordítási segédlet konkrétan a nénikéd szót helyezi előre, ez magyaros is, nem értem, miért nem fogadja el.

1 éve

miklos44

A többesszám "-s" végződését sokszor nem lehet hallani még a lassabb gépi hangnál is.

4 hónapja

NorbertPk

Igen. Kérjük ezzel kiegészíteni

3 éve