"Eu înot în lapte."

Traducere:I swim in milk.

January 15, 2015

6 comentarii
Această discuție este blocată.


AlExinoO

Ar fi fost m-ai interesanta propozitia daca era "I swim in money" :))


roxancik

Nu inteleg cand se pune "the milk" si cand simplu"milk".multumesc


biancamirea

"The milk", se foloseste atunci cand il articulezi , adica spui "laptele" si "milk" este atunci cand spui "lapte".


AndradaBlue

Pai cand spui "The..dog" vorbesti despre respectiva fiinta, obiect , etc. e articulat, iar cand spui simplu " Dog" vorbesti in general -pentru toti-.


MarinicMag

Ii clar ca ii cu "in" , dar de neînteles îi... de ce în "lapte" ?!?!


mateo511592

Lipsesc cuvintele necesare

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.