1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Copiii erau cu mama mea."

"Copiii erau cu mama mea."

Traducere:The children were with my mother.

January 15, 2015

6 comentarii


ovidiu23

Cand se foloseste was si cand were?multumesc


iarinnamarie

Care e diferenta dintre was si were


CatanaLidia

Was e la singular si were la plural, adică corespunzător cu: I, he,she și we, they,you.


sandupavel64

Cand se foloseste with to sau at


NeacsuAndrea

care e dif dintre was si were..?

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.