1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He has changed."

"He has changed."

Çeviri:O değişti.

January 15, 2015

7 Yorum


murat47295

Neden bazı cumlelerde have kullaniliyor bazilarinda kullanilmiyor


Enes216016

Çünkü i we they you da have he she it de has kullanilir boylelikle degisir


janlight

"o değişti" kabul edilmedi.


Arif720097

Neden had degilde has


AdemKaan2

Çünkü hem -ed, hem de verb2 kullanılmaz.


Ferhunde322581

Büyük harf ile yazılan doğru sonuçların doğru olarak kabul edilmesi gerekmiyor mu?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.