A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The plane is red."

Fordítás:A repülőgép piros.

3 éve

7 hozzászólás


myplay5656

Piros a repülőgép - szerintem ez is jó...

3 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

Jó az is.

3 éve

GbornSzab

Még mindig nem fogadja el a "Piros a repülőgép"- t

2 éve

Maminti.
Maminti.

Be kell jelenteni, de nem itt, hanem a hibabejelentésnél!

2 éve

Wictor83

Előző feladatban csak az "airplane"-t fogadta el repülőnek. Most akkor mi van?

1 éve

TthKlmn

Nem airplane?

11 hónapja

zsszani

A - piros színű- , vagy - vörös színű - megoldást miért nem fogadja el helyesnek?

10 hónapja