"Lemnul este un material important."

Traducere:Wood is an important material.

January 15, 2015

16 comentarii
Această discuție este blocată.


DonJulius44

Am găsit o problemă la această propoziție, oare Lemn nu e wood și lemnul the wood?


MihaelaMinea

cum este corect ? "the wood " sau "wood" ?


Lidia47492

Dar de ce nu s-ar accepta si The wood ???


Cristi503522A

Modificati , The wood.


Mario175315

Aici merge si the wood


VirginiaSt942339

Cand zici LEMNUL nu e articulat ? THE WOOD nu este corect, de ce ?


Cristian828172

Acelasi comentariu, si eu am scris the wood . Banuiesc ca s-a scris Wood fara articolul the pentru ca propozitia se refera la lemn in general.


CorneaCons

Păi, nu are sens ce spuneți! Lemn - Wood, Lemnul - The wood. Ne jucăm de-a gramatica! Eu nu știu cum au trecut clasa, acestea sunt lucruri elementare. Dacă nici pe acestea nu le știi, nu mai face programe de învățare, fă altceva!


Manuela219406

buna intrrbareDon44


OnofreiFlo

Cum se traduce propozitia asta va rog

"I am still yet to take a knife"


Nadia315508

Dupa parerea mea propozitia ar trebui scrisa: I am still taking a knife .

Se traduce :Inca iau un cutit

Atat "still" cat si "yet" inseamana "inca"

http://englezapeintelesultuturor.blogspot.com/2017/01/adverbele-still-yet-already.html


CorneaCons

Lemnul este articulat și se traduce The wood Wood se traduce Lemn. Dar când faci știință după ureche iese ce se vede! The wood is an important material zic că este greșit. Aceasta este dovada, că habar nu au!


Gheorghe496236

"Lemnul" este un substantiv articulat !!!

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.