"Ona přišla požádat o práci."

Překlad:She had come to ask for work.

January 15, 2015

21 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


hannah_smilo

Ahojky, je tohle pro procvičení předpřítomného času? Protože mi to neuznává verzi 'She came to ask for a job.'


tatka_
Mod
Plus

Je to cvičení předminulého času (past perfect), ale jsou přijímány i jiné varianty. "She came to ask for a job." Duo uzná, chybu jste měl zřejmě jinde v textu.


LukWinkler

Myslím, že by měla být uznána i věta: She had come to apply for job.


kacenka9

Ano. Jen by tam melo byt 'a job'... Doplneno


Eva144509

She had come to ask for a job... Proč to takto nelze?


tatka_
Mod
Plus

"She had come to ask for a job" být může.


PaulGarnell

A zase - proč nejde "She came to ask for a job." ??? Přece není řečeno, JAKÁ ta práce je.


slavekp

She had come to ask for work. Je možno použít arrived místo come?


ZdekaSchoo

arrive je dorazit nebo přijet, spíš než přijít, tak zřejmě ne


Jirka_A

"She had arrived to ask for work." Větu uznalo jako OK.


sefarova

Preco je vo vete 'She had come to ask for work' come a nie came?


ZdekaSchoo

protože came je tvar v minulém čase, v předpřítomném, předminulém a předbudoucím čase se používá tvar minulého příčesti come, který je stejný jako tvar pro přítomný prostý čas come https://showmeword.com/definition/english_word/come ; https://www.helpforenglish.cz/article/2008101805-predpritomny-cas-1-uvod-a-tvoreni ; https://www.helpforenglish.cz/article/2010060101-predminuly-cas ; https://www.helpforenglish.cz/article/2006092401-predbudouci-cas


BaraKoh

Napsala jsem ask for job a neuznalo to. Jako správnou odpověď mi nabídlo ask for work. To je ale pitomost, ne m


ZdekaSchoo

chyběl vám tam člen, správně je buď ask for a job nebo ask for work


David448847

Může být místo "for" "about"? Předem děkuji za odpověď.


AlmaMESTLO1

Proč nemůže být "požádat o nějakou práci" (ask for a work)?


tatka_
Mod
Plus

Před "work" nepatří člen.


Honza746458

Stejný problém. Neuznalo for a job, prosím zlepšit


ZdekaSchoo

není co zlepšovat, přidejte screenshot

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.