A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The avenue"

Fordítás:A sugárút

3 éve

6 hozzászólás


BorsiRka

fárasztó, amikor egy névelő elhagyása számít hibapontnak...

3 éve

MNZsuzska

A körút miért nem jó?

3 éve

Abenhakan
Abenhakan
Mod

Az avenue az nem körút.

3 éve

evairenpinter

A "körút" = "boulevard", valóban igaz, ennek a szónak kettős jelentése van az angolban: "körút" és "sugárút", (a szó szerintem, a franciából - latinból kerülhetett át az angolba.) A franciában sokkal egyértelműbb: avenue = sugárút (bár a rue is jelenthet "út"-at, "sugárút"-at) boulevard = körút.

2 éve

Mahamantra.108

Fasor?

2 éve

TiborG.

sétány?

1 éve