1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "What is the subject of your …

"What is the subject of your last novel?"

Çeviri:Senin en son romanının konusu nedir?

January 15, 2015

4 Yorum


cahitzkaya

Senin son romanının konusu nedir? Bunu kabul etmedi, düzeltilmesi gerek.


proyusuf1

bir önceki romanının konusu neydi yazdım neydiyi kabul etmedi


Mehmet358126

last=son demek, olduguna gore, en son kelimesinin ingilizce karsiligini lutfen yazarmisiniz


TanEr767552

Babanın romanının cardın curdun vs bazen. the coat Of my father babamın ceketi bazen de my father's coat oluyor nerede of lu nere de ' bu işaret ile kullanılıyor yardım etsin biri dinden çıkacam en sonunda

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.