"The security"

Çeviri:Güvenlik

January 15, 2015

6 Yorum


hurremsultan55

emniyet neden olmuyor?

November 28, 2017

nixie370619

where is security

March 3, 2018

OSMANESADZ

Sikuuuridiii nedir yaa

November 1, 2017

irms771

Doğru cevabı büyük harfle yapmaları çok saçma

January 28, 2018

Gneraygnne

Emniyet=güvenlik eş anlamlı kelimedir ve günümüzde yaygın şekilde kullanılmaktadır. Her iki kelimede Security karşılığıdır. Cevaplara eklenmesi gerekir.

January 3, 2019

Gneraygnne

Emniyet te doğru olmalıdır.

January 4, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.