"مرحبا، صباح الخير!"

الترجمة:Hello, good morning!

January 15, 2015

42 تعليقًا


halamuhamed

لان hello وديه أكثر عشان كده قال بعدها good morning

May 22, 2015

AbdoHero

ليه مينفعش welcome بدلاً من hello بمعنى مرحباً

January 15, 2015

KarimSami

welcome للترحيب و ليست للتحية

July 4, 2015

m15nina

welcome العفو hello مرحبا

January 23, 2016

abdoh70

اناأويد كلامه لما لا تصلح ؟!!

March 27, 2015

gl4z

welcone معناها عفوآ hello مرحبا فاذا الكلمتان لا ططابقان بي نفس المعنى

March 7, 2016

UzlG5

صحح هيwelcomeوليستwelcone

March 29, 2019

noorhan

لان welcome معنه العفو لكن انا برضو ليه مينفعش كلمة hi

January 18, 2019

anoosHM0

welcome معناها على الرحب ..

June 15, 2015

eamy4

لقد اخطات بالضغط على الزر

August 26, 2015

Aw891

ولا فهمت شي

December 22, 2015

galb123gma
May 18, 2018

UzlG5

استغفر الله لاحول ولاقوة إلا بالله ده انت دماغك خشبه امزح امزح استمر وراح تبلغ هدفك مهما يكن يوما ولمدة ثلاثين دقيقه خصصها لتعلم الانجليزيه وبعد سنه شوف القفزه

March 29, 2019

eamy4

انا اسف

August 26, 2015

galb123gma
May 18, 2018

galb123gma

هههههه

May 18, 2018

lama690917

مره سهل انا عمري 11 وسهله علي

August 29, 2015

bHlk3

انا عمري 11وبعد سهله

January 8, 2016

mhmad998285

انا عمري 88 وسهلة

July 14, 2018

omaresghye

شكرا

December 7, 2015

galb123gma

ليش

May 18, 2018

azzoz5

.

January 8, 2016

lOZm3

انا كتبت Hello قال انه خطأ

January 18, 2016

hSalim1

ياخي جدا مبتدا واني جامعي......

March 18, 2016

ihmW7

انا محو اميه مستاوي 10

September 14, 2018

ihmW7

قصدي 7

September 14, 2018

R4RB

اناكتبت hi مايحتاج نكتبhello

August 7, 2015

otal5

Hello good morning

September 21, 2015

AsmaaYassi2

ليه Welcom خطأ

December 5, 2015

m15nina

لانك نقصتي حرف welcome

January 23, 2016

eH4Y1

عشان welcomمعناها على رحب وسعة مش مرحبا

January 19, 2016

roro234850

كتبت Hi قال خطاء

January 26, 2016

lf0e3

ا

September 26, 2017

OhM34

مرههه جمييل البرنامج...

July 30, 2016

IrjjfhfhfN

Hi سهله

December 1, 2015

XQS01
December 10, 2015

kGkJ5

welcome يعني مرحبا تتهابلوش علينا

March 14, 2017

reemNabeel4

سهلة جدآ

March 24, 2018

galb123gma

انا عمري18

May 18, 2018

mohamed742788

شكرا

September 28, 2017

lf0e3

مافهمت

September 28, 2017

Zn1w2

ما هو الفراع الذي نسيته

October 5, 2017
تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.