Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Bizimle gel!"

Çeviri:Come with us!

3 yıl önce

8 Yorum


kevser574502

You come with us olmaz çünkü sen bizimle gel oluyo

2 yıl önce

Buket833931

Come with me= benimle gel

1 yıl önce

BetulSacci

Bizimle gel demek= Come with us ! Demek

1 yıl önce

Doa159824

Us be demek

1 yıl önce

AysenEkinT

Come with we neden olmuyor?

1 yıl önce

fatma98038

We cunku oznedir illaki basta olmalidir yani kullanamayiz

1 yıl önce

Nejatzer

Come with our neden olmadi

3 yıl önce

IloveyouWo

Doğru yaptigim soruyu yanlis sayiyor

1 yıl önce