A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Lefelé néz."

Fordítás:He looks down.

3 éve

10 hozzászólás


Scheril1

Miért "you"? Ő lefelé néz! "She"-vel írtam, és nem fogadta el!

3 éve

emokehojdu

"He"-vel elfogadja. A "you" itt magázás akar lenni: Ön lefelé néz.

3 éve

Kitzhun1

A magázást felejtsd el az angolban.

2 éve

VividDarer

Ha pontosak akarunk lenni, akkor tegezést felejtse el, ugyanis az kopott ki a beszédből, és a magázás maradt.

1 éve

Csillandi

Miért nem jó it-tel????

3 éve

BrigiMuladi

na most ez teljesen rossz megoldás - vagyis hibás

3 éve

dont_tread_on_me
dont_tread_on_me

"he stars down" elfogadható?

3 éve

Szabina735705

Stares-re gondoltál? Az meg asszem bámul-t jelent ha jól tudom. A stars csillagokat jelent

2 éve

dont_tread_on_me
dont_tread_on_me

arra

2 éve

dalmika82

She is watching down miért nem jó?????

2 éve