"Výzkum a praxe"

Překlad:Research and practice

January 16, 2015

8 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


HonZuna

Proč není použit člen ?


nueby

Nikoho to nenapadlo přidat. Duolingo není AI, ale databáze pouhými smrtelníky předem přidaných odpovědí. Neurčité členy nelze, ale určité členy ano.


borecmisak

v anglické gramatice nemám asi patřičné vzdělání, prosím pěkně, proč nelze použít neurčité členy , kdežto určité ano, je na to nějaké pravidlo?Děkuji


ZdekaSchoo

nepočítatelná slova nemají neurčitý člen stejně jako slova v množném čísle a slova research a practice jsou nepočítatelná slova https://dictionary.cambridge.org/dictionary/english/research https://dictionary.cambridge.org/dictionary/english/practice https://www.helpforenglish.cz/article/2009031001-cleny-neurcity-clen


OlgaTokov

Použila jsem určité členy, ale odpověď nebyla přijata. Proč prosím?


ZdekaSchoo

protože to není ten výzkum a ta praxe


StandaBe

Kontext není známý. Nacházíte se v rozporu s odpovědí, kterou podal nueby.


ZdekaSchoo

v žádném rozporu nejsem, u nepočítatelných slov nejde dát neurčitý člen, ale určitý člen ano, ale určitý člen se dává u konkrétních věcí, ne u obecných pojmů

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.