1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "What is a TV?"

"What is a TV?"

Çeviri:Televizyon nedir?

January 16, 2015

30 Yorum


hacimustafa27

Böyle bir cümle hiç yakışmadı. Ne yazacağıma karar veremedim...


MehmetAliBey7733

Televizyon nedir:

1. Nesnelerin kalıcı olmayan görüntülerinin, gerçeğe uygun bir biçimde renkli ya da siyah beyaz ve sesli olarak, elektrik yoluyla uzağa iletimi. 2. Elektrik yoluyla uzağa iletilen görüntü ve sesi alarak görünmesini ve duyulmasını sağlayan aygıt, televizyon alıcısı.


haledoga

Bu adam 2. Murat döneminden 2019'a ışınlanmış daha televizyonun ne olduğunu bilmiyor


canergi23

Öyle bir cümle ki bu insan ne yazacağını şaşırıyor. Bu kadar saçma bir şey çıkmaz diyorsun acaba yanılıyor muyum diyorsun böyle basit sorularda bile insan ikileme düşüyor. Bence kaldırılmalı. TV'de ne var sorulsa daha mantıklı (illa tv öğretilmek isteniyorsa)


furkansara10

Bu doru mu doruysa yer yerinden oynar


BurakErdogan09

What is a tv televizyon nedir anlamında değil mi?


MehmetAliBey7733

1 TV insanoğlunun esaretidir


MehmetAliBey7733

Televizyon nedir:

1. Nesnelerin kalıcı olmayan görüntülerinin, gerçeğe uygun bir biçimde renkli ya da siyah beyaz ve sesli olarak, elektrik yoluyla uzağa iletimi.
2. Elektrik yoluyla uzağa iletilen görüntü ve sesi alarak görünmesini ve duyulmasını sağlayan aygıt, televizyon alıcısı.


EmreBAL1

bu nasıl cümle "bir televizyon mu" dedim kabul


Pnar297659

"a" ile yazılınca "Bir televizyon nedir?" oluyor bence. Burada çevirinin "Televizyon nedir?" olması için "a"nın çıkarılması gerekmez mi?


Mrsel950952

"a", bozmuş sanki cümleyi.


Mrsel950952

Seçenekler arasında "bir" yok şu an bir de.


Lisa_Jisoo

Bunu soran insan her halde milattan önce yaşıyodu ve bugün bile yaşıyo yani nasıl bilmez -


fevzibaba

Zeki muren de bizi görecek mi


HakanAktas1

Tv demis tv nerede dedim yanlis dedi


Busra1234567

What "ne" anlamında


karizmatik.89

A harfi katiyen yanlıştır


-Ceren-_-

Nesnelerden önce İngilizce cümlelerde nesneyi belirtmek için bir şey(a an the few my your gibi) kullanmak durumundayız. Burada da bahsettiği herhangi bir televizyon olduğu için "a" konulmuş. Yanlışlık yok.


Dr.Hanm

Evet. Haklısın

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.