"WhatisaTV?"

Çeviri:Televizyon nedir?

4 yıl önce

15 Yorum


hacimustafa27

Böyle bir cümle hiç yakışmadı. Ne yazacağıma karar veremedim...

3 yıl önce

haledoga

Bu adam 2. Murat döneminden 2019'a ışınlanmış daha televizyonun ne olduğunu bilmiyor

2 hafta önce

AlperYlmaz8

Bir tv nedir

2 yıl önce

AlperYlmaz8

Yazdım doru dedi

2 yıl önce

furkansara10

Bu doru mu doruysa yer yerinden oynar

1 yıl önce

BurakErdogan09

What is a tv televizyon nedir anlamında değil mi?

2 yıl önce

sevalbayka

Evet

1 yıl önce

canergi23

Öyle bir cümle ki bu insan ne yazacağını şaşırıyor. Bu kadar saçma bir şey çıkmaz diyorsun acaba yanılıyor muyum diyorsun böyle basit sorularda bile insan ikileme düşüyor. Bence kaldırılmalı. TV'de ne var sorulsa daha mantıklı (illa tv öğretilmek isteniyorsa)

2 yıl önce

Pnar297659

"a" ile yazılınca "Bir televizyon nedir?" oluyor bence. Burada çevirinin "Televizyon nedir?" olması için "a"nın çıkarılması gerekmez mi?

4 ay önce

Dr.Hanm

Evet

1 ay önce

EmreBAL1

bu nasıl cümle "bir televizyon mu" dedim kabul

4 yıl önce

sevalbayka

Çok saçms

1 yıl önce

merto498094

Vizontele nedir?

2 ay önce

Mrsel950952

"a", bozmuş sanki cümleyi.

1 ay önce

Mrsel950952

Seçenekler arasında "bir" yok şu an bir de.

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.