"Biz o anahtarları bulacağız."

Çeviri:We are going to find those keys.

3 yıl önce

8 Yorum


cronychucky

That keys olamazmiydi

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır, tekil için that, çoğul için those

3 yıl önce

Tuana641740

Bi cümle will ile de kurulabilir

2 yıl önce

karasuvari41

the keys ?

3 yıl önce

Tuana641740

"Bu cümle" yazacaktım

2 yıl önce

IronXeok

Those'un şu anlamı yok mu? O olarak saçma duruyor

9 ay önce

Merve309386

Will ile going to arasındaki farkı anlayamadım

2 ay önce

Fatih775404

going to olması daha belli olan şeyler için kullanılıyor. mesela biri kapıyı çok zorluyorsa kapıyı kıracaksın derken going to kullanılır.

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.