Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Biz o anahtarları bulacağız."

Çeviri:We are going to find those keys.

3 yıl önce

6 Yorum


cronychucky

That keys olamazmiydi

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır, tekil için that, çoğul için those

3 yıl önce

karasuvari41

the keys ?

3 yıl önce

Tuana641740

Bi cümle will ile de kurulabilir

1 yıl önce

Tuana641740

"Bu cümle" yazacaktım

1 yıl önce

IronXeok

Those'un şu anlamı yok mu? O olarak saçma duruyor

5 ay önce