1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "The man goes."

"The man goes."

Traducere:Bărbatul se duce.

January 16, 2015

17 comentarii


iliastreche65

Man inseamna barbat si acolo e om


TheBlackOwl15

Eu stiam ca man inseamna barbat.


iugulescu2006

Pai asa este desteptila


Ema325723

Man=barbat, NU E OM MINTIUCA


alinaursaru

Ei pronunta men dar e man fi atent ka cuvantul din naintea lui men daca este la plural scri men daca este la singular scri man


MariaMary229932

S-a auzit men nu man ...si eu am scris men si era man . Dacă se pronunță man-men, men-? Cum se pronunță?


Ema325723

Men=barbati man=barbat, invata mai mult si osa ai mintiuca


AndreeaDan335430

Nu ma lasa desi se pronunta dă men gous


Ema325723

Măi, the nu dă, si e the men goes , nu blah blah ce zici tu cica" dă men gous, invata mai mult si osa prinzi si tu mintiuca


CorneliaMo4

In romaneste "se duce" mai are si sensul "se duce ... de tot" . Corect mi se pare "Barbatul pleaca".


Adelina2018132

The man goes-Barbatul se duce.


Petrior94

Cel mai simplu - Barbatul merge.


alinanadej

S-a acceptat si pleaca.


Ema325723

The man goes= Barbatul se duce si Barbatul merge si Barbatul pleaca , astea sunt corecte la the man goes

Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.