Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"The man goes."

Traducere:Bărbatul se duce.

acum 3 ani

13 comentarii


iliastreche65

Man inseamna barbat si acolo e om

acum 3 ani

TheBlackOwl15

Eu stiam ca man inseamna barbat.

acum 3 ani

iugulescu2006

Pai asa este desteptila

acum 2 ani

alinaursaru

Ei pronunta men dar e man fi atent ka cuvantul din naintea lui men daca este la plural scri men daca este la singular scri man

acum 2 ani

MariaMary229932

S-a auzit men nu man ...si eu am scris men si era man . Dacă se pronunță man-men, men-? Cum se pronunță?

acum 2 ani

iugulescu2006

Multumesc

acum 2 ani

MaftianAlexandru

barbatul se duce

acum 2 ani

AndreeaDan335430

Nu ma lasa desi se pronunta dă men gous

acum 2 ani

CorneliaMo4

In romaneste "se duce" mai are si sensul "se duce ... de tot" . Corect mi se pare "Barbatul pleaca".

acum 2 ani

Adelina2018132
Adelina2018132

The man goes-Barbatul se duce.

cu 5 luni în urmă

Adelina2018132
Adelina2018132

Simplu!

cu 5 luni în urmă

Petrior94

Cel mai simplu - Barbatul merge.

cu 3 luni în urmă

alinanadej

S-a acceptat si pleaca.

acum 1 an