"The region is beautiful."

Çeviri:Bölge güzeldir.

January 16, 2015

13 Yorum


TCGozdeOzg

District: mintika bolge gibi region :diyar ulke bolge gibi Area :alan Yüzölçümü gibi dusunun

January 19, 2015

O.Akkus

Thank you for your answer

January 27, 2015

O.Akkus

"Area" da bölge anlamında kullanılıyor ikisinin arasındaki fark nedir. Please help me…

January 16, 2015

Lipian

Bende anlamadım biri söylesin lütfen

January 18, 2015

dirtclass

güzel bölge dedim kabul etmedi rapor etmeli miyim

January 23, 2015

sonador793751

Hayir dediginin dogru olmasi icin beautiful basta olmaliydi.

April 8, 2015

shoutlove

güzel bölgeyi kabul etmedi.

August 28, 2015

StellaMerlo

''Güzel bilge'' bir sıfat tamlaması.Ama burada ''bölge güzeldir'' diyor.Bunu demeniz tamamen yanlış.

Güzel bölge=Beautiful area

Bölge güzel(dir)=The region is beautiful.

May 12, 2017

onurubio

yöre güzeldir neden olmuyor?

August 31, 2015

doukanegez

arkadaşım area da bölge district te bölge region da bölge yani bunların çevirilerini artık düzeltin hangisi bölge hangisi mekan hangisi mıntıka

March 6, 2016

zamirazeyzey

area da bölge demek değilmi

December 23, 2016

vildan711577

Area benim bildiğim kadarıyla alan anlamına geliyor

August 26, 2017

yunusemre3333

Jjkhh

June 25, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.