"The region is beautiful."

Çeviri:Bölge güzeldir.

3 yıl önce

12 Yorum


TCGozdeOzg

District: mintika bolge gibi region :diyar ulke bolge gibi Area :alan Yüzölçümü gibi dusunun

3 yıl önce

O.Akkus

Thank you for your answer

3 yıl önce

O.Akkus

"Area" da bölge anlamında kullanılıyor ikisinin arasındaki fark nedir. Please help me…

3 yıl önce

Lipian

Bende anlamadım biri söylesin lütfen

3 yıl önce

dirtclass

güzel bölge dedim kabul etmedi rapor etmeli miyim

3 yıl önce

sonador793751

Hayir dediginin dogru olmasi icin beautiful basta olmaliydi.

3 yıl önce

shoutlove

güzel bölgeyi kabul etmedi.

3 yıl önce

StellaMerlo

''Güzel bilge'' bir sıfat tamlaması.Ama burada ''bölge güzeldir'' diyor.Bunu demeniz tamamen yanlış.

Güzel bölge=Beautiful area

Bölge güzel(dir)=The region is beautiful.

1 yıl önce

onurubio

yöre güzeldir neden olmuyor?

3 yıl önce

doukanegez

arkadaşım area da bölge district te bölge region da bölge yani bunların çevirilerini artık düzeltin hangisi bölge hangisi mekan hangisi mıntıka

2 yıl önce

zamirazeyzey

area da bölge demek değilmi

1 yıl önce

vildan711577

Area benim bildiğim kadarıyla alan anlamına geliyor

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.