Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The region is beautiful."

Çeviri:Bölge güzeldir.

0
3 yıl önce

13 Yorum


TCGozdeOzg

District: mintika bolge gibi region :diyar ulke bolge gibi Area :alan Yüzölçümü gibi dusunun

12
Cevap ver3 yıl önce

O.Akkus

Thank you for your answer

0
Cevap ver3 yıl önce

O.Akkus

"Area" da bölge anlamında kullanılıyor ikisinin arasındaki fark nedir. Please help me…

6
Cevap ver3 yıl önce

Lipian

Bende anlamadım biri söylesin lütfen

0
Cevap ver3 yıl önce

dirtclass

güzel bölge dedim kabul etmedi rapor etmeli miyim

1
Cevap ver3 yıl önce

sonador793751

Hayir dediginin dogru olmasi icin beautiful basta olmaliydi.

1
Cevap ver3 yıl önce

shoutlove

güzel bölgeyi kabul etmedi.

1
Cevap ver2 yıl önce

StellaMerlo

''Güzel bilge'' bir sıfat tamlaması.Ama burada ''bölge güzeldir'' diyor.Bunu demeniz tamamen yanlış.

Güzel bölge=Beautiful area

Bölge güzel(dir)=The region is beautiful.

1
Cevap ver1 yıl önce

onurubio

yöre güzeldir neden olmuyor?

0
Cevap ver2 yıl önce

doukanegez

arkadaşım area da bölge district te bölge region da bölge yani bunların çevirilerini artık düzeltin hangisi bölge hangisi mekan hangisi mıntıka

0
Cevap ver2 yıl önce

zamirazeyzey

area da bölge demek değilmi

0
Cevap ver1 yıl önce

vildan711577

Area benim bildiğim kadarıyla alan anlamına geliyor

0
Cevap ver11 ay önce

dursunalit3

doğru olmalı

0
Cevap ver5 gün önce