Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Ці діти їдять фрукти."

Переклад:The children eat fruit.

3 роки тому

7 коментарів


AndriyZazulyak

Не розумію чому використовується однина, якщо фрукти і діти в множині

3 роки тому

Constantinum

Children - plural (множина) of child (дитина.) Саме тому у реченніThe children а не * a children*.

Fruit - Іменник що має по суті три "форми":

fruit - countable singular noun (зчисленний іменник однини) - фрукт.

fruit - uncountable noun (незчисленний іменник) - фрукти

fruits - plural noun (іменник множини) - фрукти, але тільки коли мова іде про декілька видів різних фруктів.

Приклади:

But I want only one fruit. - Але я хочу тільки один плід.

Kids have to eat fruit every day if they want to be healthful. - Діти повинні їсти фрукти щодня, якщо вони хочуть бути здоровими.

We have so many fruits in our market. - У нас так багато фруктів (різних видів) на нашому ринку.

З найліпшими побажаннями.

3 роки тому

VeryLargeNicknme

а хіба не можна сказати "this children eat fruits"?

2 роки тому

SashkoSopotyak

This це однина а these це множина .Може бути this child або these children

1 рік тому

GV2y4

Фрукти в множині, як одночасно може бути правильно з fruit і з fruits?

11 місяців тому

Natali-17

А хіба "these" не перекладається як "ті"? Наприклад: “These children eat fruits.” - “ Ті діти їдять фрукти ”, А от “The children eat fruit.” - “ Ці діти їдять фрукти ”.

Чи я, щось наплутала ?

1 рік тому

NGW72

Помилка, повинно бути не The a This

4 місяці тому