1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We have given you everything…

"We have given you everything."

Çeviri:Biz sana her şeyi verdik.

January 16, 2015

28 Yorum


UmutBulduk1

"Ne istediler de vermedik" dedim kabul etmedi.


mergo71

İtirazlara bakarken, ne zaman olduğunu hatırlamıyorum, ama gene aynı şeyi yapmışım. Halen daha da neden "Biz sana her şey verdik" yanlış , anlamış değilim. Burdan yetkililere sesleniyorum. "Everything" ne zaman "heşey" ne zaman "herşeyi" ... Bunun bir kuralı var mı? Yoksa öylesine mi doğru ya da yanlış diyorsunuz?....


Rftyklmz

anlamsız bir cümle oluyor biz sana her şey verdik biraz mantık kursan anlayacağın bir şey.


MehmetSaki5

"Ne istedilerde vermedik" nasil yazilir


senersemra

her şey de olabilir di


Selcen_Ozturk

"Biz sana her şey verdik"? Türkçede böyle bir cümlenin anlamı yok


Borulcem

''Biz sana her şey verdik.'' doğru olmaz. Çünkü; ''Kim'' sana her şeyi verdi? Biz. (özne) Biz sana ''neyi'' verdik? Her şeyi. (nesne) Nesneyi bulmaya yarayan sorularımız kimi/neyi sorularıdır, cevap da buna uygun olmalı.


modeg

Herşeyinizi verdiniz.nasıl söylenir


nabi71

You have given your everything.


Sompaliton

her şey'in ayrı yazılması gerek


HalitOsman

Önce Türkçe, sonra İngilizce.


AHMETMURAT1

"biz sana her şeyi vermiştik." olmuyor. Why?


nabi71

"Vermiştik" demen için "we had given" yazman gerekiyor.


feritkemal

bu cümlenin fiili nasıl di li geçmiş zaman oluyo acaba


ogrenci1999

Have gecmis zaman anlami katiyor


husonet

Peki biz senin herseyini verdik nasil yazılabilir


rjuhkwa

We have given the everything you have .. // bende yeniyim sanirim böyle


Kaanelikku

We have given the everything that you have olmaz mı? That konulabilir mi?


erkutdalfidan

biz sana her şey verdik dedim ama kabul edilmedi, acaba benimkinin çevirisi nasıl olur?


Selcen_Ozturk

Türkçede gerçekten "biz sana her şey verdik" diyor muyuz? Türkçesi yanlış olan bir şeyin neden kabul edilmediğini neden tartışıyoruz arkadaşlar.


HasanAkdoa

Biz zamiri, verdik eylemi içinde bulunuyor. Aynı cümlede aynı zamiri iki kez kullanmak; cümlenin akıcılığını bozuyor. Bu birincisi... You, sen ve siz şeklinde çevrilebilir. Yanlış olan ne?


HseyinKEMA1

Biz sana her şeyi verdik.


venustheblue

Vermiştik değil mi ayol


BARIS_KARAMAN

Past Perfect Tense(Miş'li Geçmiş Zaman) kullanılır. "We had given you everything."


da1lo

gave ve given arasındaki fark nedir


Velikaraki

everything teriminin İngilizce Türkçe sözlükte anlamı her şey Bazı insanlar Japonya'nın her şeyde 1 numara olduğuna inanıyor. - Some people believe that Japan is No.1 in everything. Onun hakkında her şey griydi. - Everything about him was grey. en önemli şey herşey Aşık olmadığım herşeyi sıkıcı buluyorum. - I find it boring everything I do not fall in love with. Maria, 35 yılı aşkın bir süredir arazide istihdam edildiği için, sütçülük hakkında herşeyi bilir. - Maria knows everything there is to know about dairying, having been employed in the field for over 35 years. herşeyin Tom'a herşeyin yolunda olduğunu söyle. - Tell Tom everything's fine. herşeyim herşeye her şeyi herşeyi herşeyler İlgili Terimler everything is ok her şey tamam everything but haricindeki her şey everything but the kitchen sink her şeyi ama evye everything comes to him who waits (Atasözü) Sabreden derviş muradına ermiş everything else diğer herşey everything is all right herşey yolunda mi everything is alright sorun yok everything is alright herşey yolunda everything that her şey everything aside hepsi bir yana everything is fucked up herşey berbat erase everything (Bilgisayar) herşeyi sil Dust has settled on everything Her şey tozlandı You mean everything to me Sen benim her şeyimsin all things/everything considered herşey / herşey kabul all things/everything considered her şey hesaba katıldı distant from everything her şeyden uzak have a bite of everything her şeyin bir lokma in spite of everything herşeye rağmen left everything to Sol her şeye like everything her şey gibi lump everything together her şeyi bir araya koymak thank you for everything Her şey için teşekkür ederim (everything) be alright herşey yoluna girmek (everything) come right herşey yoluna girmek (everything) get better herşey yoluna girmek (everything) go better herşey yoluna girmek You mean everything to Sen benim her şeyimsin assuming everything goes well bir aksilik olmazsa calm down, everything will be ok sakin olun her sey yoluna girecek do everything in the book yapmadığını bırakmamak lump everything her şeyi bir araya koymak. lump s.o. together with birini (başkalarıyla) aynı tutmak, birini (başkalarıyla) aynı kefeye koymak, birini (bir gruptan) saymak there is a time and a place for everything (deyim) [atasozu] herseyin yeri ve zamani vardir turn everything topsyturvy her şeyi altüst etmek turn everything topsyturvy her şeyi başaşağı çevirmek turn everything upside down her şeyi altüst etmek

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.