Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Benim karım sevimlidir."

Çeviri:My wife is pretty.

3 yıl önce

9 Yorum


goldfish34

My wife is lovely neden olmuyor. Nice hoş demek değil mi

3 yıl önce

SelukKk1
SelukKk1

Adorable olmaz mıydı ?

3 yıl önce

hardnrocker
2 yıl önce

ceymountain

Bn cute yazdim kabul etti

1 yıl önce

hanimpasa

genel kullanım bu olduğu için olabilir

3 yıl önce

Sena101
Sena101

Pretty ozel anlamina da gelmiyor mu translate de oyle yazmisti bana

2 yıl önce

ayberk1122

Bana da öyle yazdı translate cevap vermedim

2 yıl önce

adakaplan

valla google translate de bi acaip ya tavuk cevirmeyi chicken translate diye ceviriyor

4 ay önce

TrkErkei

Cünkü are cogul is tekil icin kullanilir

1 yıl önce