Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"The colors are black, white and gray."

Traducere:Culorile sunt negru, alb și gri.

acum 3 ani

10 comentarii


alina.2016

cuvantul ”sur” poate fi considerat ca sinonim al cuvantului ”gri”

acum 2 ani

MariaSabou14

astea-s nonculori doo!!!

acum 2 ani

Tyate1

Toate sunt nonculori nici decum culori.

acum 2 ani

AlexandraC246397

Exact!

acum 1 an

Simion640752

Negru alb și gri nu sunt culori sunt nonculori

cu 4 luni în urmă

AngieRizac

Răspund corect si apoi scrie ca nu este corect! Dedesupt aceleasi cuvinte, nimic diferit. ...

acum 1 an

Tripalici

propozitia poate avea doua intelesuri atat la plural cat si la singular , nu este corect sa primesc raspuns gresit

acum 1 an

Stefan983308

Nu îmi plac nonculorile

acum 2 ani

andreicapa2

Lol

cu 8 luni în urmă

14mrwhite14

hjkj

acum 2 ani