1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We are French."

"We are French."

Çeviri:Biz Fransızız.

January 17, 2015

9 Yorum


darthvader135

Bir öncekinde 'We are Germans.' yazıyordu.Burada neden 'French' kelimesine -s takısı gelmedi?


Gndoan7

Bilseler yapmazlardı herhalde. Ben artık şaşırmiyorum. Bu program da ingilizce de dandik.


Ji_ji_jisoo

Ya küçük hatalar olabilir büyütmeyin. Bence program harika.


deryacatalyurek

we are germans yanlış doğrusu we are german olması lazımdı


sevval968345

french kelimesi s takısı almıyor .ses bakımından söylemesi zor olduğundan ch ile biten kelimelere genelde es takısı gelmiyor :))


burakerdogan0909

We are French biz fransızız anlamına gelmez mi?


YlmazEmre

Fransız kaldım şuan


Numaneight

Bazı arkadaşların kafası karışmış. From -den -dan anlamına geldigi icin from france fransadanım oluyor. We are french biz fransısız anlamına geliyor. Zaten bırakın from'u filan öğrenemeseniz bile france ülke french milliyet belirtir kelime olarak. Aynı turkey ve turkish gibi. Ordan aklınıza gelsin.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.