Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"We are French."

Çeviri:Biz Fransızız.

3 yıl önce

7 Yorum


darthvader135

Bir öncekinde 'We are Germans.' yazıyordu.Burada neden 'French' kelimesine -s takısı gelmedi?

2 yıl önce

deryacatalyurek

we are germans yanlış doğrusu we are german olması lazımdı

1 yıl önce

Gndoan7

Bilseler yapmazlardı herhalde. Ben artık şaşırmiyorum. Bu program da ingilizce de dandik.

1 hafta önce

BurakErdogan09

We are French biz fransızız anlamına gelmez mi?

1 yıl önce

YlmazEmre

Fransız kaldım şuan

1 yıl önce

bilgekaganylmz

Biz franlıyız :D

1 yıl önce

Numaneight

Bazı arkadaşların kafası karışmış. From -den -dan anlamına geldigi icin from france fransadanım oluyor. We are french biz fransısız anlamına geliyor. Zaten bırakın from'u filan öğrenemeseniz bile france ülke french milliyet belirtir kelime olarak. Aynı turkey ve turkish gibi. Ordan aklınıza gelsin.

1 yıl önce