"I come from England."

Tłumaczenie:Pochodzę z Anglii.

January 17, 2015

7 komentarzy


KrzysztofN6

'Przybyłem z Anglii' to błąd?

January 17, 2015

yuioyuio

Tak, ponieważ angielskie zdanie jest w czasie teraźniejszym.

January 17, 2015

Yola448704

I come from England - Pochodzę/Przybywam/Przyjeżdżam z Anglii

February 8, 2018

boguszbat

A skad wiadomo ze W cytuje ;jest w czasie terazniejszym

March 31, 2017

sheisjulka

Poniewaz jest tam podstawowa forma czasownika 'come'. Gdyby bylo w czasie przeszlym byloby 'came' poniewaz jest to wyjatek.

November 27, 2017

pilnyuczen4

a dlaczego nie wracam z Anglii?

November 3, 2017

Yola448704

Wracam z Anglii - I come BACK from England

February 8, 2018
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.