Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"I come from England."

Tłumaczenie:Pochodzę z Anglii.

3 lata temu

7 komentarzy


pilnyuczen4

a dlaczego nie wracam z Anglii?

10 miesięcy temu

Yola448704
Yola448704

Wracam z Anglii - I come BACK from England

7 miesięcy temu

KrzysztofN6

'Przybyłem z Anglii' to błąd?

3 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Tak, ponieważ angielskie zdanie jest w czasie teraźniejszym.

3 lata temu

Yola448704
Yola448704

I come from England - Pochodzę/Przybywam/Przyjeżdżam z Anglii

7 miesięcy temu

boguszbat

A skad wiadomo ze W cytuje ;jest w czasie terazniejszym

1 rok temu

sheisjulka

Poniewaz jest tam podstawowa forma czasownika 'come'. Gdyby bylo w czasie przeszlym byloby 'came' poniewaz jest to wyjatek.

9 miesięcy temu