"The answer"

Traducere:Răspunsul

acum 3 ani

8 comentarii


Andreushaa

Am o nelamurire.."the answer"= raspunsul..."answer" = raspuns sau raspunde?

acum 3 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Substantivul este ”(an) answer” = ”(un) răspuns”, ”the answer” = ”răspunsul”.
Verbul este ”to answer” = ”a răspunde”
(”I answer” = ”eu răspund”, ”he answers” = ”el răspunde” ... prezent
”answer!” = ”răspunde!” / ”răspundeți!” ... imperativ
etc.)

acum 3 ani

Andreushaa

Multumesc!

acum 3 ani

morarudaniel

tu spui adevarul mereu

acum 3 ani

voineadenisa

Raspunde

acum 2 ani

vladut765903

Pot vorbi

acum 1 an

Virgi997269

The answer

acum 1 an

Virgi997269

C,

acum 1 an
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.