"Copii se nasc în fiecare zi."

Traducere:Children are born each day.

January 17, 2015

7 comentarii
Această discuție este blocată.


ionelsili

De ce nu merge: in every day


BA0LaFSa

EVERY era cat se poate de CORECT !!!


VirginiaSt942339

De ce folosim aici verbul auxiliar ? Cand traducem asa ?


Gabijugi371

Nu are rost sa mai comentăm. Pana la acest nivel am vazut toți cate erori sunt aici. Dar na, nu putem sa nu comentăm canf vedem ca ei nu fac nimic cu toate ca,noi raportăm.


CorneliuBi2

In fiecare zi=dayli


VirginiaSt942339

De ce ARE BORN si nu BORNED de exemplu? De ce folosim verbul auxiliar ?

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.