1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We want to introduce her to …

"We want to introduce her to the public."

Çeviri:Biz onu halka tanıtmak istiyoruz.

January 17, 2015

10 Yorum


EmrahKAAN34

"Biz halka onu tanıtmak istiyoruz" kabul etmedi. Bende buna takıldım.

September 19, 2017

Vahiddinal1

Bende aynı durumdayım

October 12, 2017

EnderEnder2

Aynen benim de burada takildi

December 24, 2018

senolbas

Halka takdim etmek de aynı anlamı taşır diye düşünüyorum,yani biz onu halka takdim etmek isteriz yukardaki cümle ile aynı anlamdadır..

January 17, 2015

tragonya

"Present" fiili bu cümle için kullanılabilir mi ?

December 20, 2016

Ozcep

Hayir cunku biz onu halka sunuyoruz gibi bir sey olur

September 7, 2017

lalelalelale

Biz onu halka tanistırmak istiyoruz dedim kabul sdilmedi, Cevap şablonuna uymadı herhalde

August 3, 2017

Ozcep

Aksan degil klavye karekterleri tanimiyor .Benim Turkce aksanim da bir sorun yok ...

September 7, 2017

Bestezl

Bir an republic anladım

November 26, 2017

hero822680

What a vak

November 14, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.