Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"We want to introduce her to the public."

Çeviri:Biz onu halka tanıtmak istiyoruz.

0
3 yıl önce

8 Yorum


EmrahKAAN34

"Biz halka onu tanıtmak istiyoruz" kabul etmedi. Bende buna takıldım.

2
Cevap ver10 ay önce

Vahiddinal1

Bende aynı durumdayım

2
Cevap ver10 ay önce

senolbas

Halka takdim etmek de aynı anlamı taşır diye düşünüyorum,yani biz onu halka takdim etmek isteriz yukardaki cümle ile aynı anlamdadır..

1
Cevap ver3 yıl önce

tragonya

"Present" fiili bu cümle için kullanılabilir mi ?

1
Cevap ver1 yıl önce

Ozcep

Hayir cunku biz onu halka sunuyoruz gibi bir sey olur

1
Cevap ver11 ay önce

lalelalelale

Biz onu halka tanistırmak istiyoruz dedim kabul sdilmedi, Cevap şablonuna uymadı herhalde

1
Cevap ver1 yıl önce

Ozcep

Aksan degil klavye karekterleri tanimiyor .Benim Turkce aksanim da bir sorun yok ...

1
Cevap ver11 ay önce

Bestezl

Bir an republic anladım

0
Cevap ver8 ay önce