"Цей хлопчик їсть обід."

Переклад:The boy eats lunch.

3 роки тому

9 коментарів


vasiliymigovich

Я завжди вважав, що dinner - це обід. Взагалі, рекомендую авторам зробити коротку справку з цього приводу.

3 роки тому

qhB51

Чому с### 2 відповіді

1 рік тому

wUW23

чому eat пишет что не верно?

10 місяців тому

BodoDurst

Boy - це "He" а з He, She, It до дієслова добавляється "s"

6 місяців тому

CptW10

цікаво в тебе половина реченя на україньські а половина на російські

6 місяців тому

Bachkur

Чому артикль a lunch неправильно?

3 роки тому

Ediopol

Якщо я не помиляюся, в словосполученнях, що позначають прийом їжі використовується нульовий артикль, тобто без "a/an" та "the".

1 рік тому

Alejakrymsky

В завданні вказано "цей" Тому "The" не підходить, а вказується як одна з правильних відповідей

1 рік тому

9xrA1

Hes це аж ніяк не їсть!

6 місяців тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.