1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Цей хлопчик їсть обід."

"Цей хлопчик їсть обід."

Переклад:The boy eats lunch.

January 17, 2015

11 коментарів


vasiliymigovich

Я завжди вважав, що dinner - це обід. Взагалі, рекомендую авторам зробити коротку справку з цього приводу.


qhB51

Чому с### 2 відповіді


wUW23

чому eat пишет что не верно?


BodoDurst

Boy - це "He" а з He, She, It до дієслова добавляється "s"


CptW10

цікаво в тебе половина реченя на україньські а половина на російські


MyroslavaA

Цікаво, у тебе також. Українською немає такого як "на українські" є "українською" і відповідно не "на російські" а "російською"


Bachkur

Чому артикль a lunch неправильно?


Ediopol

Якщо я не помиляюся, в словосполученнях, що позначають прийом їжі використовується нульовий артикль, тобто без "a/an" та "the".


BodoDurst

артикль "а" не використовюється перед незлічуваними іменниками. тобто обід є обід. нема вісім обідів.


Alejakrymsky

В завданні вказано "цей" Тому "The" не підходить, а вказується як одна з правильних відповідей


9xrA1

Hes це аж ніяк не їсть!

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.