"Gotothecinema!"

Tłumaczenie:Idź do kina!

3 lata temu

5 komentarzy


Lenucha88898

"The" to nie jest przedimek nieokreślony, jak "a" i "an". "The" to znaczy "ta", "ten" lub "to", czyli jakbyśmy napisali np. "kot miauczy", to w angielskim znaczy to, że chodzi o jakiegokolwiek kota na świecie. Z "the" znaczy to, że mówimy o tym konkretnym kocie. Więc jeśli mamy na myśli ten szczególny przedmiot, zawsze musimy napisać przed słowem "the".

Jakby kto nie wiedział, kiedy pisać "a", a kiedy "an" to tłumaczę: "A" piszemy, gdy jest przed słowem, w którym pirwsza litera to spółgłoska, czyli na przykład "b", "f", "h", itp. Natomiast "an" piszemy, kiedy pierwsza litera to samogłoska, czyli np. "e", "y" lub "u".

Mam nadzieję, że pomogłam :)

1 rok temu

Aadscfexvg

Czemu nie akceptuje"chodź do kina"

3 lata temu

Matematyk0606

Ciekawe jest to, że teraz przed wyrazem "cinema" musi znaleść się "the", ale w poprzednim zadaniu musiało się znaleść "a" przed "cinema". Czy to błąd ?

3 lata temu

pawel210

Ale czemu?

2 lata temu

Aniela102484

Czemu nie może być ,,Chodźmy do kina!"?

7 miesięcy temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.