"On si je jistý."

Překlad:He is positive.

před 3 roky

8 komentářů


Erika742216

A co He is sure... ?

před 8 měsíci

hatakejane

a co třeba he is certain?

před 2 roky

svo1
svo1

nešlo by "He is sure with himself"?

před 3 roky

hapysun

To by dle mě muselo být zadání "On si je sám se sebou jistý"

před 3 roky

nueby
nueby
Mod

Říká se sure OF himself, a znamená to něco jiného, jak už bylo řečeno.

před 3 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Ano, souhlasim s hapysunem. Z vety nijak nevypliva, ze by si byl jisty zrovna sam s sebou. Je si spise jisty, ze jedeme spravne.

před 3 roky

vlpolak

a co třeba He is confidence

před 3 roky

Nemesis_NaR

Tvoje věta znamená: "On je důvěra/sebejistota" viz slovník.

Ovšem taková věta "He is confident" by uznána být mohla.

před 3 roky
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.