1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "Femeile ascultă."

"Femeile ascultă."

Traducere:The women listen.

January 18, 2015

8 comentarii


Dmitry_Dorosh

E persona 3, de ce ny listens?


Alinuta731828

La plural nu se pune "s" la finalul verbului. Niciodata.


IzaBoss

E tare jocul! Imi place mult! Ma face sa nu ma maj plictisesc


Luci136634

Femeile asculta! the women listen


NicolaeGir2

Mă cacac în joc


Mihai214706

Nu se foloseste woman's?

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.