"Does he have a dog?"

Překlad:Má on psa?

January 18, 2015

5 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


maruhey

Does he have? Nemělo by tam být does he has...?


kacenka9

Nemelo. Treti osoba jednotneho cisla je tam jiz vyjadrena v tom DOES. a dalsi sloveso uz se pak nemeni. Kdyby to nebyla otazka, ale veta oznamovaci, tak by to bylo He HAS a dog. Ale DOES zde prebira tu funkci zmeny u treti osoby. Kdybych se ptala, jestli mate psa vy, tak to bude DO you have a dog?


KamilKubec

V článku o tvoření otázek se píše, že sloveso have je operátor, tudíž se u něj nepoužívá pomocné sloveso Do. Tak proč tato věta není pouze: Has he a dog? Děkuji Kamil


ZuikoHaM

mohli by jste prosím zkontrolovat audio? zkoušela jsem to i pouštět pomalu a druhé slovo jsem zaboha nebyla schopná identifikovat místo he tam slyším dží a místo does - tak those....Díky předem.


LZt9pqgI

Ta výslovnost je opravdu děsná. Slyším: kat you have a dog?, v pomalé verzi - dei he have a dog

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.