Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Thank you for paying."

Çeviri:Ödemeniz için teşekkür ederiz.

3 yıl önce

12 Yorum


EmrahBesci
EmrahBesci

"Ödemeniz için teşekkür ederiz" cümlesinin karşılığı "Thank you for your payment" değil mi? Bir de "Ödediğin için teşekkürler." yanıtı da geçerli olmalı bence.

3 yıl önce

Vahideee

-ing eki ile fiilin isim haline gelmesi söz konusu olduğu için 'ödeme' şeklinde söylenmesi daha doğru olur diye düşünüyorum, belki ondan yanlış kabul ediyordur

3 yıl önce

AhmetSerdar

"Ödediğiniz için teşekkürler". Yanlış mı efendim. EmrahBesci arkadaş da hemen hemen aynı cümleden bahsediyor.

3 yıl önce

Yusufcuk57

Bende öyle yaptım ama geçmiş zaman oluyor böyle de diye düşünüyorum

3 yıl önce

sertergunay

Şimdi bu moderatörler, "Ödediğin için teşekkürler" yanlış der, gerekçesine de "Ama onun anlamı: Thanks for the payment you (have/had) made." felan derler. Biz de güleriz.

Ödediğin(iz) için teşekkürler vb. varyasyonları da "Ödemeniz için teşekkür ederiz" ile beraber kabul edilmeli.

2 yıl önce

sertergunay

Mesela örnek cümle: "Thank you for paying (the bills)."

Eğer "Ödemeniz için teşekkür ederiz" doğru kabul ediliyor ise, aynı mantıkla yukarıdaki cümlenin çevirisinde de moderatörler, "Fatura ödemeleriniz için teşekkür ederiz" cümlesinin doğru olduğunu iddia ediyorlar, peki böyle bir durumda "Thank you for your bill payments." ne oluyor?

Esasında yukarıdaki cümlenin çevirisi için "Faturaları ödediğiniz için teşekkür ederiz." doğrudur. İşbu nedenle de "Ödediğiniz için teşekkürler/teşekkür ederiz" en doğrusu.

2 yıl önce

salih557017

ödeme için teşekkür ediyorum neden kabul edilmedi merak ettim :) thank you teşekkür ederim veya teşekkür ediyorum her ikisi içinde kullanılır..

2 yıl önce

11DirkKuyt

Ödemen için teşekküre ediyorum yazdım ?

2 yıl önce

modene1

ödemen için teşekkür ederim mümkün değil mi?

1 yıl önce

HseyinKEMA1

Thank you for paying the bills. Faturaları ödediğiniz için teşekkür ederiz.

1 yıl önce

lyasYldrm1

Ödeme için teşekkürler olmalıydı

6 ay önce

ufuk207

" Ödediğin için teşekkürler " or " ödemeniz için teşekkürler " in the same sense. ..

5 ay önce