"Dobranoc, do jutra!"

Tłumaczenie:Good night, until tomorrow!

3 lata temu

17 komentarzy


urban1103

Ja napisalem see you Tomorrow i zaliczyło poprawnie

2 lata temu

AndreKrak

Dlaczego nie moze być ".... see you tommarow " ?

1 rok temu

Jakub050524

Jak się najedzie na do to pisze "to" a jak się napisze Good night to tomorrow to jest źle

3 lata temu

Lila.Bo
Lila.Bo

Trzeba patrzeć na całe zdanie..bo np."Idę DO pracy" to" I go TO work". Przyimek "to" oznacza również: do,na ,aby,dla,ku,przy, ażeby,wobec,za

3 lata temu

xmoniczkax.567

Na pewno nie znaczy ''ku'' i 'dla'' :) Ale podobają mi się pani odpowiedzi, chociaż czasami są błędne :) Pozdrawiam!

3 lata temu

Lila.Bo
Lila.Bo

A jednak "to" oznacza również "dla" (używane,by określić kto lub co jest powiązane z działalnością,np.palenie dla zdrowia,uprzejmy dla zwierząt,pracować dla kogoś) "ku"np.ku zdziwieniu wszystkich,ku mojemu przerażeniu ;) Również pozdrawiam

3 lata temu

xmoniczkax.567

No jednak może się pomyliłam :) Miłego dnia!

3 lata temu

Marcepan5

Trzeba napisać until.

2 lata temu

Anika312

'Do jutra' nie musi oznaczac 'widzimy sie jutro'. Moze tez np oznaczac ze ktos napisze, zadzwoni...w tym przykladzie nie jest to dokladnie wyszegolnione wiec wyszczegolniac i dodawac sobie nie trzeba

2 lata temu

biegy

Cy można by było napisać "good morining and until tomorrow"?

1 rok temu

j.ang.1

Zapraszam do klubu ignasiaki

1 rok temu

Ani2.com

Good night and see you tomorrow - nie moze być?

3 lata temu

ChrisWildPL

Tam nie ma że 'widzimy sie jutro'

3 lata temu

MarytkaB

Jest. See you tomorrow oznacza nic innego jak do zobaczenia jutro albo widzimy sie jutro

3 lata temu

xmoniczkax.567

Nie, nie może, do dodałeś słówka które nie były w tłumaczeniu.

3 lata temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.