Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Dobranoc, do jutra!"

Tłumaczenie:Good night, until tomorrow!

3 lata temu

5 komentarzy


urban1103

Ja napisalem see you Tomorrow i zaliczyło poprawnie

2 lata temu

AndreKrak

Dlaczego nie moze być ".... see you tommarow " ?

1 rok temu

Jakub050524

Jak się najedzie na do to pisze "to" a jak się napisze Good night to tomorrow to jest źle

3 lata temu

Lila.Bo
Lila.Bo

Trzeba patrzeć na całe zdanie..bo np."Idę DO pracy" to" I go TO work". Przyimek "to" oznacza również: do,na ,aby,dla,ku,przy, ażeby,wobec,za

3 lata temu

Anika312

'Do jutra' nie musi oznaczac 'widzimy sie jutro'. Moze tez np oznaczac ze ktos napisze, zadzwoni...w tym przykladzie nie jest to dokladnie wyszegolnione wiec wyszczegolniac i dodawac sobie nie trzeba

2 lata temu