1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ducks are birds."

"Ducks are birds."

Çeviri:Ördekler kuştur.

January 18, 2015

31 Yorum


rxeoul

''Ördekler kuşlardır'' olması gerekmez mi? İkiside çoğul..


ismail806773

Ördekler kuştur


neclaaaaa

Ördekler kuşlar değil mi ikisi de çoğul


fat56

bence de ikisi de çoğul işte


Golden495819

Ördekler kuşlar. > Duck birds .

"Ducks ARE birds."diyor. Yani ordekler kuştur diye cevriliyor


Viforvendetta

Türçede yazım yanlısı oluyor öyle.


Muharremet

Yanlis ordekler kustur


Anrec

Ordekler kusturlar dogru cevap ama bende soyleyemedim kac saati4


kazzr212121

Aslında tam çeviri şöyle ördekler kuşlardandır


damla668647

cevap ördekler ve kuşlar olmalı


Golden495819

Ördekler ve kuşlar olabilmesi için > Ducks and birds. Olmasi lazim


Nurettinn0

Kuştaki s takısı neden çoğul olmadı bilgi verecek kimse kalmadımı uygulamada


saresudena

Doğrusunu söylüyorum yanlış diyo ya Doğrusu Duck are bird değil mi


fatmabuket1

birds okuyorum anlamıyo çıldırıcam


ulrc43

birds diyor ama tekil çevirmemizi istiyor ?


gamze354309

yazıma yanlış dedi


Humulin

Ördekler kuşturlar neden olmuyor ?


HandeNilay1

Soru yanlış ama doğru yaptım


Kerem293670

Ördekler kuşturlar olması gerekir


arda446333

Ördekler kuşlardır


MUHAMMEDUM15

Ördekler kuştur .


Yiit304396

Niye kime bu konuyla alakali birsey yazmamis ?? Bende bilmiyorum, ordekler ve kuslar yazdim bende neden oyle olmadi ogrenebilir miyim ?


Tuba937024

Ducks are bird cümlesi de aynı anlama gelmez mi?


mustafa447093

Arkadaşlar ben daha önce arapça gramer çalıştım. Oradan öğrendiğim, fiil fail ve meful (cinsiyet ve çoğulluk) bakımdan birbirine uyumlu gelmek zorunda, deilse ifade bozukluğu oluyor. İngilizce arapçaya benzer derlerdi demekki buymuş. Yani adam ÖRDEKLER KUŞTUR DEMEK İSTEDİĞİNDE İKİSİNİ BİR BİRİNE UYUMLU SÖYLEMEK ZORUNDA KALIYOR. ikisinin uyumlu olmadığı cümlelerde görüyoruz, bunun nedeni burada bazen kurallı cümle bazende halk dilinde cümleler görüyoruz.


Abdurrahma87863

Ördekler kuşturlar" cevabını kabul etmiyor...


duolingo12554608

Hello how are you duing goog morning


furkan322696

Söyedim ama olmuyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.