Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"Wij hebben de lijst tot zes teruggebracht."

Vertaling:We have reduced the list to six.

3 jaar gelden

6 opmerkingen


Lucon1944

Ik had diminished gebruikt; werd fout gerekend, maar het betekent ook verminderd.

2 jaar gelden

Christine563365

We brought the list back to six. Waarom is dat fout?

2 jaar gelden

Fluorite-Wolf

Je kan de lijst niet letterlijk "terug brengen" naar zes, want zes is geen persoon

10 maanden geleden

wverheij

Waarom wordt "We have decreased the list to six" afgekeurd?

3 jaar gelden

LiesVanDae
LiesVanDae

Decrease betekent verminderen

3 jaar gelden

W.Verheij

Slimme opmerking, Lies. Als je in het woordenboek kijkt, zie je dat reduce ook verminderen betekent.

3 jaar gelden