"Wij hebben de lijst tot zes teruggebracht."

Vertaling:We have reduced the list to six.

January 19, 2015

7 opmerkingen
Deze discussie is gesloten.


Lucon1944

Ik had diminished gebruikt; werd fout gerekend, maar het betekent ook verminderd.


GniffelGniffel

We brought the list back to six. Waarom is dat fout?


Fluorite-Wolf

Je kan de lijst niet letterlijk "terug brengen" naar zes, want zes is geen persoon


wverheij

Waarom wordt "We have decreased the list to six" afgekeurd?


LiesVanDae

Decrease betekent verminderen


W.Verheij

Slimme opmerking, Lies. Als je in het woordenboek kijkt, zie je dat reduce ook verminderen betekent.


Tineke347539

Ik heb the gebruikt omdat to er niet bijstond!

Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.