"Wij hebben de lijst tot zes teruggebracht."

Vertaling:We have reduced the list to six.

January 19, 2015

6 opmerkingen


Lucon1944

Ik had diminished gebruikt; werd fout gerekend, maar het betekent ook verminderd.

August 24, 2015

Christine563365

We brought the list back to six. Waarom is dat fout?

February 9, 2016

Fluorite-Wolf

Je kan de lijst niet letterlijk "terug brengen" naar zes, want zes is geen persoon

October 8, 2017

wverheij

Waarom wordt "We have decreased the list to six" afgekeurd?

January 19, 2015

LiesVanDae

Decrease betekent verminderen

June 7, 2015

W.Verheij

Slimme opmerking, Lies. Als je in het woordenboek kijkt, zie je dat reduce ook verminderen betekent.

June 7, 2015
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.