Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"İş ve okul arasındaki ilişki nedir?"

Çeviri:What is the relation between work and school?

3 yıl önce

8 Yorum


oPsimat

Job ile work arasındaki fark nedir peki? Job'ı kabul etmedi de

3 yıl önce

tansudasli

türkçenin azizliği.

job : specific duty, role, or function.. biraz görev anlamışdaki iş.

work: one's place of employment . yer .. iş yeri nin kısa hali bizde iş.

bizde hepsi iş.

iş yeri ve okul arasındaki ilişki nedir? deseydi daha rahat çıkarabilirdik. ama günlük hatayya da böyle uzun sormuyoruz :)

3 ay önce

nerminerdal

relationship ile relation birbirinin yerine kullanılabilir mi?

3 yıl önce

MeteUelkue

Relationship: insanlar arasındaki ilişkiyi, Relation: konu, olay arasındaki ilişkiyi, bağı anlatırken kullanılır.

3 yıl önce

gecem
gecem

Between'den sonra of kelimesini neden kabul etmiyor

2 yıl önce

tansudasli

in relation of ile karıştırıyor olabilir misin

3 ay önce