"Drink wine!"

Traducere:Bea vin!

January 19, 2015

10 comentarii
Această discuție este blocată.


Anne...135

E corect ..dar te induce in eroare


Davidsolt

E ciudat să obligi pe cineva să bea vin


AdinaElena18

drink=beau(eu) drinks=bea(el)


Diana14-2021

Dacă propoziția are un sens imperativ(la persoana a 2-a, singular și plural), atunci e ca și cum ai cere altei persoane să bea vin (deși, într-adevăr, e ciudat).

Dacă e pur și simplu o propoziție exclamativă, atunci cineva spune despre altcineva că (el/ea) bea vin.


Diana14-2021

Oricum ar fi, e improbabil ca această propoziție să fie la persoana I.

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.