Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"I did not hear you calling."

Vertaling:Ik hoorde je niet bellen.

3 jaar gelden

6 opmerkingen


moskes
moskes

Ik heb niet gehoord dat je belde

3 jaar gelden

GeertAnnaert
GeertAnnaert

Is de volgende zin ook niet juist? Ik HAD je niet horen bellen. DID slaat dit niet op de verleden tijd?

3 jaar gelden

jannemannetje

Ik heb jouw oproep niet gehoord. Waarom fout?

2 jaar gelden

aidd90

Ja, kan iemand mijn uitleggen waarom .....Ik heb je oproep niet gehoord.....fout wordt gerekend.

1 jaar gelden

El2theK
El2theK
Mod

Omdat een werkwoord wordt gebruikt, niet een zelfstandig naamwoord.

1 jaar gelden

aidd90

Dank voor de uitleg

1 jaar gelden